Et trobes aqui: Inici - CAPS - Activitats - LA SANITAT PÚBLICA EN ESTAT CRÍTIC NOVA NIT DE VETLLA!!1

NOVETATS

 

Alertes Mediambientals:

 

bosc-200x60

 

LA SANITAT PÚBLICA EN ESTAT CRÍTIC NOVA NIT DE VETLLA!!1

Atenció: s'obre en una nova finestra. Imprimeix

 Nit de Vetlla per la Sanitat Pública el proper dijous 22 de novembre

a partir de les 21 hores a la Plaça del Rei de Barcelona.nO HI FALTEU!!!!nit de vetlla

Davant la penosa situació de la sanitat pública, us convidem a participar a la Nit de Vetlla per la Sanitat Pública el proper dijous 22 de novembre a partir de les 21 hores a la Plaça del Rei de Barcelona.

Volem trobar-nos per expressar el nostre rebuig a les polítiques que ataquen, agredeixen, humilien i violenten la nostra sanitat. Si treballes en un Hospital, un Centre de Salut Mental, a l’Atenció Primària, en un CAS, en sociosanitari, formes part dels Serveis Públics de Salut o ets un ciutadà que estimes i valores el que tant ens ha costat, vine a la vetlla.

Porta espelmes i un desig d’esperança escrit en un paper. Volem trobar-nos perquè volem ser a prop, acompanyant-la i vetllant-la, perquè volem estar junts en aquesta situació tan dolorosa, perquè tenim el deure d’alçar la veu  i denunciar el que li estan fent i perquè no estem disposats a que se’ns mori als braços.

Signa a títol individual o com a col.lectiu el Manifest per una Sanitat Pública i Universal.

Fes-ne difusió, aquí tens el manifest, el cartell i la convocatòria de l'acte per poder imprimir i distribuir.

Twitter: #VetllaXLaSanitat, #NitDeVetlla